Little People
Young children have been playing with Little People toys for decades, and now they come to life in this computer-animated series geared toward preschoolers. The musical-comedy series celebrates collaborative play by following several of the little people characters on imaginative adventures that include learning to juggle in the jungle and skywriting in space. Along the way, the little people learn that the best way to have fun is by building on one another's ideas and working together. The show uses music, comedy and make-believe to teach kids pro-social collaboration skills.