Little Spook Laban
Laban is a little ghost who is terribly afraid of the dark. Most of all he would like to be able to ghost around just like his dad. Fly around the big castle scaring everyone with ghost noises and frightful sounds. But ghosting is very hard and the only one he manages to scare is himself.