Llama Llama
Beloved children's book character Llama Llama springs to life in this heartwarming series about family, friendship and learning new things.
Zoom! Zoom! Zoom! / Lost Tooth
Llama and Grandpa gear up for the town's annual Fast Forward Derby; when Llama loses a tooth, Mama helps him retrace his steps.
Llama has trouble saying goodnight after a special day with Mama; a playdate with Nelly Gnu teaches Llama an important lesson about sharing.
A marathon shopping day with Mama leads to major drama at the grocery store; Llama's convinced that his red pajamas bring him luck.
Llama is asked to judge a snow sculpture contest, but that means choosing between his friends' designs; the kids play Secret Santa at school.