The star contestants spend six hours locked together between four walls, with the sole purpose of making others laugh without laughing themselves.
Zombies
Competition begins, and the comedians do their very best to avoid each other. A photo slideshow turns into a poem recital, and a nonsensical character comes to give a diction lesson.
Farts and Confessions
When surprise technicians enter the game room and a cabaret-style musical performance begins, the comedians' limits are put to the ultimate test.
The comedians brace themselves for eliminations and enjoy the company of a special guest.
The competition reaches a whole different level with the commencement of a staring contest.
The comedians battle it out in a decisive improv competition to win the ultimate prize.