Lord of Mysteries
In a Victorian world of steam, dreadnoughts, and occult horrors, Zhou Mingrui awakens as Klein Moretti. He walks a razor’s edge between light and darkness, entangled with warring Churches. This is the legend of unlimited potential…and unspeakable danger.
The Fool
Zhou Mingrui wakes up in the body of Klein Moretti. A strange notebook holds the key to a dark power.
Beyonder
Klein Moretti joins the Nighthawks and heads off on his first task to find an abducted child.
Klein Moretti learns ritualistic magic from Old Neil. Meanwhile, an organization has their eyes on Klein.