Love Angles
Amidst Laughter and drama, In the heart of Devalya Coaching Center, Four friends chase elusive equation of love, their paths intersecting in unexpected ways. Meanwhile, A chemistry teacher's Roshani ma'am's heart falls for a broken heart math teacher.
Momos
A group of students in Delhi navigates academic pressure and family expectations while dealing with love, friendship, and the challenges of preparing for IIT.
Thappad
A group of students faces pressure and high expectations in a tough IIT program, with Chaitanya emerging as their best hope.
Romantic tensions rise as Rudra finds himself caught in a complicated love dynamic. While he tries to decode mixed signals, his friends offer advice and humor, but the path to love remains uncertain.
When Arjun's future is suddenly thrown into question, the group is left grappling with uncertainty and disappointment. Rudra and his friends try to navigate the emotional fallout as they search for a way forward.
As exams approach, tensions rise within the group. Pressure from family and friends forces difficult decisions, putting friendships and futures on the line.