Love Behind the Melody
Li Sa Sa (Bao Shang En), a talented pipa player, mysteriously finds herself transported into the Sheng Dynasty, inhabiting the body of Li Ru Niang, another skilled musician. Disoriented in this unfamiliar world, she encounters Lu Jing Nian (Wu Chong Xuan), the head of a Music Academy. Bonding over their shared passion for music, Sa Sa joins the academy and forms a close connection with Jing Nian. Together, they embark on an ambitious project to create an unprecedented all-women's musical group, their relationship deepening as they navigate the challenges of their innovative endeavor. With Sa Sa originating from another time, their budding romance faces uncertain prospects. This is a 2022 Chinese fantasy comedy romance drama directed by Jin Xiong Hao.