Love in the Kitchen
Can anything be more important than comics and good food? Du Kai Qi (Puff Guo) is an independent, single woman who loves comic books and her job as a sous chef in the fine-dining French restaurant, Figaro Cuisine. When an unassuming man, Fu Zi Jie (Jasper Liu), moves in next door, they immediately begin to bicker over trivial matters. But when Zi Jie shows up as a new employee at her restaurant, Kai Qi, as well as other staff members, mistake him for a lowly intern, not knowing that Zi Jie is a classically trained chef who just returned from France and that Figaro Cuisine is actually his father’s restaurant. Can Zi Jie help save Kai Qi from the wrath of the mysterious “Chef Louis”? “Love Myself or You” is a 2014 Taiwanese drama series.