Love in Time
Once a social outcast, Su Jia Nan (Serena Cheng) is now a rising novelist – until a family inheritance mess threatens her dreams. Desperate, she turns to her high school adversary, Lu Bo Yan (Ren Yan Kai), a successful CEO in need of a fake wife. They agree to a pretend marriage to solve their problems, but soon find themselves tangled in hilarious and complicated new dilemmas. As they navigate the ups and downs of their make-believe marriage, will they discover something more than they bargained for? This series was adapted from the novel "A Warm Wedding and A New Bride of Young Master Lu" by Tang Yu.