Love is Better the Second Time Around
Journalist Akihiro Miyata (Makoto Hasegawa) seeks out top university professor Takashi Iwanaga (Robin Furuya) to write a column for his magazine, only to discover that the professor is his former boyfriend and high school classmate. Back in their high school days, Akihiro and Takashi dreamed of running away together. But Akihiro has since moved on to find a girlfriend and a demanding career. While Takashi wants to rekindle their former friendship, Akihiro wants to keep things professional between them. However, old emotions begin to bubble to the surface. Will they get a second chance at love? Or is it time to say goodbye to the past – once and for all? This 2024 Japanese BL drama series was based on a manga by Keiko Kinoshita.