Luce dei tuoi occhi
Emma Conti is a renowned choreographer who lives in New York; after receiving a mysterious letter, she decides to return to her hometown in Italy, hoping to find her lost daughter.
Valentina's brother Luca discovers Emma's true motive for being in town; media repercussions of Valentina's accident hit the Academy and scare away the sponsors.