Lucy, the Daughter of the Devil
The Devil buys a restaurant chain, and forces Lucy to work there; Lucy asks DJ Jesús to run the karaoke.
The Devil launches a sex toy company to increase the amount of masturbation, hastening the downfall of civilization; DJ Jesús tries to break a world record.