LuLaRich
Show Up
Mark and DeAnne expand into an office space in Corona, CA; employees Derryl, LaShae, Iliana and Sam detail the company's odd and dysfunctional culture; Mark spearheads a mad dash to onboard as many retailers as possible.
As LuLaRoe reaches peak euphoria, retailers begin to notice a dark side; despite outwardly preaching a feminist message, LuLaRoe culture proves to be a true patriarchy at heart; women are pushed to involve their husbands in their businesses.