Lupin the 3rd Part 5
Lupin III, grandson of master thief Arsène Lupin, is considered the world's greatest thief. Together with Daisuke Jigen, an expert marksman, and Goemon Ishikawa, a master swordsman whose sword can cut anything, Lupin embarks on series of escapades. Follow his adventures as he makes off with precious treasures the world has to offer.
In the wake of Lupin's murder, Ami goes to live with Zenigata; word from Goemon motivates Ami to confront the Marco Polo executives.