Madeleine McCann: An ID Murder Mystery
Madeleine McCann disappeared in May 2007 from her bed from a resort room in Portugal. Madeleine was on holiday from the UK with her parents, Kate and Gerry McCann. As her parents dined nearby, they checked on the children throughout the evening, until Madeleine's mother discovered she was missing. Her whereabouts remain unknown.