Man Hunt
Hayden Turner joins tribes and communities to discover their unconventional methods of hunting.
Kill To Survive
The South Pacific's Namal people seek ritual power from a volcano before hunting the wild pigs they use as both food and money.
Hayden Turner joins the Baka of Cameroon, pygmies who chisel their teeth to eat prey including a huge python, and hunt with poisoned darts.