Eat Run Love
Ding Zhi Tong (Zhuang Da Fei) is beset by financial worries, and has no time for romance. That all changes when cheerful and carefree Gan Yang (Chen Fei Yu) makes a bid for her heart. Eventually, they fall in love, despite their very different backgrounds. When Gan Yang’s family business collapses, he cannot bear to tell Zhi Tong what has happened. So he keeps the truth from her and breaks off their relationship. Fate, however, has other plans for them. A decade later, their respective jobs force them to work together. Zhi Tong is full of anger toward her former lover. But Gan Yang dreams of turning the clock back on their relationship. Can they heal the wounds of the past – and rediscover a romance they once thought would never end? This 2025 series was based on the novel “A Billion Dollar Romance” by Chen Zhi Yao.