March Comes in Like a Lion
Orphaned young, a reclusive 17-year-old professional shogi player starts to come out of his shell when three sisters take him under their wing.
Rei must pick up Momo from kindergarten; unfortunately, this leads Rei to remember more of his past.
Despite having become a legitimate professional player earning his own money, Rei feels stuck in a rut after losing his chance to advance to the next level.