Marginal Prince
Jade Escuela
Yuuta's first day at a mysterious all-boys academy brings unexpected encounters and a curious crime.
Edelstein of Dawn
Yuuta fights to clear his name and find a stolen jewel, uncovering allies and secrets at St. Alphonso Academy.
Yuuta and friends sneak into town, but an unexpected encounter with trouble tests their courage.
Joshua attends a thrilling live show, but news of a city-wide turf war sparks concern for Henri's safety.