May I Ask for One Final Thing?
Scarlet has put up with her fiancé’s bullying long enough. Second Prince Kyle is arrogant, publicly ended their engagement, and even falsely accused her of a crime. Fueled by rage, Scarlet gives the prince and his nobles a beatdown they’ll never forget.
May I Kindly Beat the Tar Out of Those Evil Nobles?
When villainess Scarlet's fiancé dumps her at a ball, she requests an unexpected form of satisfaction.
Scarlet's behavior at the ball has unexpected consequences, including a direct attempt on her life!
To take down the kingdom's slave trader, Scarlet negotiates access to the upcoming slave auction.
Scarlet infiltrates the slave auction, but her priority is to find and pummel Lord Godwin.
Scarlet is to accompany Saint Diana's holy land pilgrimage; the servants of Palmianism stand in her way.