Meat Men
White Label Burger
Pat Jr. makes a custom burger for Michael White, one of the hottest chefs in America; Pat Sr. hangs the sign on their new place.
Two of the hottest chefs in Miami, Michael Schwartz and Michelle Bernstein; Mark's chance to shine.