Meet the Frasers
"Meet the Frasers" follows Matt Fraser, a 28-year-old psychic medium, and his 21-year-old pageant queen girlfriend Alexa Papigiotis.
Fraser Fabulous
After a breakdown, Matt asks his stylist to make the Frasers look more professional; Matt's girlfriend Alexa pressures Matt to propose and Alexa's mother pressures her to have babies.
Fed up with Matt's vanity, Maria and Alexa work together to teach him a lesson in humility; Rod tries to get Matt to embrace their Scottish roots with a shopping trip to the kilt store.
When Matt goes to NYC to meet with the publishers of his new book, Angela nearly squashes the deal; Alexa is featured in a magazine for the upcoming beauty pageant, but not without Matt stealing her thunder.
Maria gets more than she bargains for when she realizes her blind date is a little too similar to someone she knows; Rod's skepticism has Matt at the end of his rope.
Matt tries to give his mom a lesson on technology, but she has some choice words for him; meanwhile, Alexa is bummed her dad doesn't support her pageant dreams, so Matt teaches her the art of manipulating parents.