Mega Zoo
Vet Leanne races to rescue critically injured koalas from Australia’s blazing bushfires; a rhino calf wreaks havoc in the zoo trucks.
Injured elephant, Man-Jai, desperately needs emergency tusk surgery; a massive clean-up operation begins for a family of hippos.
The games begin for keepers when orangutan Malu destroys his playroom; an elderly horse must undergo a risky procedure.
A routine health check takes a frightening turn for lion brothers Lwazi and Ato; keepers wait to see if otters Odie and Paula are expecting.
A team races to save a wombat named Daisy suffering from mysterious health issues before it's too late.