Meow~Ears Up!
As a graphic artist, Dermdem (Gap Kittichat Techahuasing) has a very stable job and an entirely predictable routine. Lacking a wide circle of friends or an active social life, Dermdem spends most of his time working. But when he rescues a stray cat off the street, his uneventful life takes an unexpectedly chaotic turn. Noticing a cat being bullied by a bunch of kids, Dermdem steps in, saving the cat from further harm. Not sure what else to do, he brings the cat home and quickly discovers that this rescued feline is no ordinary cat. A member of a unique tribe of humanoid cats, Meow (James Prapatthorn Chakkhuchan) can transform into a human at will. Despite his human appearance, Meow is incredibly socially awkward and often finds himself in unexpected trouble. Feeling responsible for the cat he rescued, Dermdem welcomes Meow into his life but will the chaos that ensues cause him to regret his decision? A purr-fectly delightful love story, “Meow~Ears Up!” is a 2022 Thai romantic comedy drama directed by Lit Phadung Samajarn, Toh Worawut Thanamatchaicharoen.