Mermicorno: Starfall
A fun adventure that takes place in a magical underwater world, where a team of Mermicornos join together to save the ocean.
Mission Mermicorno
Astra, a winged mermaid-unicorn known as Mermicorno, sets out on an adventure to find her missing sister.
Entrenched
To get information on Pearl Girl, Astra strikes a risky deal with a powerful fish, but gets more than she bargained for.
The Mermicornos discover an eerie ghost town, where a shocking revelation about Gwen's past and present unfolds.
Forced to take refuge in the Creepy Kelp Forest, the Mermicornos find themselves at the mercy of the mischievous Water Sprites.
The Mermicornos try to enhance their powers in a magical training shell, but Astra's perfectionism puts them all in danger.
Squishella's given the opportunity to become the pop star she's always dreamt of being, but fame comes at a cost.