Five hundred light years away, Bashar, a humanoid being from the parallel reality of Essassani, brings extraordinary wisdom through his channel, Darryl Anka.
Where Do We Come From?
Through Darryl Anka's channeling of Basha dive deep into the mysteries of early hominids, the Annunaki's intervention in creating Homo sapiens and the tantalizing connection to Sasquatch as a glimpse of our unaltered path.
What Is the Nature of Existence?
Explore the holographic nature of the universe, where every fragment reflects the whole.
Discover how belief systems shape your reality and how pain is a sign of resistance to your authentic self.
Unveil Bashar's powerful five-step formula for finding and living your true path.