A Good Girl's Guide To Murder
Pip Fitz-Amobi, a brilliant woman, is unsure whether schoolgirl Andie Bell was killed by her lover Sal Singh five years ago; they must see how far they will go to protect Pip from learning the truth if Sal Singh turns out not to be the murderer.
Teenager Pip Fitz-Amobi investigates the disappearance five years ago of Andie Bell, who people believe was murdered by her boyfriend Sal Singh, and is determined to prove otherwise.
Good girl Pip gets her first taste of the dark side at an illicit rave and her next clue leads her into even more dangerous territory.
Pip and Ravi follow a new lead that takes them out of Little Kilton; they uncover a useful clue; Pip gets an unwelcome surprise.
A shock confession sheds new light on the investigation; before Pip can decide what to do next, she receives another threatening message.
The police make an arrest; Pip isn't convinced the case is quite closed yet so she goes to visit the one person who might have the answers.