Mickey Mouse Hot Diggity-Dog Tales
Hot diggity dog! Mickey and Pluto celebrate their loving friendship with lots of fun, as they pal-around Hot Dog Hills!
Mickey's Tricky Tractor!
When Mickey and Pluto get stuck on a runaway tractor, they create a series of happy accidents that leads to Clarabelle's most moo-velous apple pie ever!
Pluto's Howl-A-Ween!
When Mickey and Pluto are having trouble coming up with Halloween costumes, Pluto inspires Mickey to create the most spook-tacular costumes in Hot Dog Hills!
Mickey and Pluto are having a tough time learning to surf, but when a pair of playful seals lend a flipper, Mickey and his pup are transformed into hot-doggin’ surf pros!
When Mickey, Pluto and Goofy are having fun making lemonade, the fun turns sour when a Flamenco dancing Flamingo decides to use Mickey’s front yard as a stompin’ dance floor!
Flyin’ flapjacks! Breakfast turns into an all-out food fight for Mickey and Pluto when their cute little computer named BLIPSY takes control of their kitchen!