Mika's Diary
Mika's Diary is an animated series that tells the story of Mikaela (Mika), a very curious and charismatic 4-year-old girl who is discovering the new things that the world has to offer. With each event that arises in her life, she goes to her bedroom and, with drawings made on her tablet, tells that she is passing toys to her friends (who gain life with Mika's presence). With their help, Mika will investigate, learn and discover a lot of new things on her adventures!