Mike Judge Presents: Tales From The Tour Bus
Johnny Paycheck
Series premiere. Outlaw country singer Johnny Paycheck's rise to stardom and the infamous bar fight that led to one of his greatest hits.
The epic journey of Jerry Lee Lewis, the wild rock and roll pioneer who found his way to country music but never lost his "Killer" edge.
How the musical partnership between country duo George Jones & Tammy Wynette survived their turbulent breakup & stood the test of time.