Millie Magnificent
With a spark of imagination and a load of determination, Millie and her Creato-crew friends strive to find the most magnificent solutions to their neighborhood's challenges.
To cheer up Dax, Millie and her pals decide to find a new instrument for him to play while his fiddle is getting fixed.