Mind Games
Two brothers, one a bipolar genius in human psychology and the other a slick ex-con, head a unique agency designed to solve their clients' problems using the real science of human motivation and manipulation.
An expert in human behavior named Clark opens a unique agency with his brother, a recently incarcerated former con artist, where they use psychological manipulation to solve people's problems.
Asymmetric Dominance
An executive at a consulting firm hires the team when she is overlooked for a promotion; Ross wants to declare a truce with Claire.
When a congressman considers breaking one of his campaign promises, his son hires the firm to help change his mind; a reporter looking for payback threatens the firm's future.
The team works to help a man whose life was ruined when he tried to blow the whistle on his employer for creating dangerous genetically modified cauliflower; Clark suffers a meltdown; Latrell works to find money for the firm's payroll.
A man who wants to end his extramarital affair and return to his wife hires the team; Beth's parents grow tired of Clark; Ross tries to own up to his mistakes.