Mob City
A Guy Walks into a Bar
Hecky Nash bribes police detective Joe Teague to protect him; the Los Angeles police force looks to Teague for information that will help them fight organized crime.
Reason to Kill a Man
Hal Morrison and Capt. William Parker interrogate Jasmine; Joe discovers that Jasmine is keeping a dangerous secret; Sid and Terry get a tip that leads to violence.
Bugsy reveals a plan that will transform the city; Bugsy uses violence to prove a point; the police force scours the city for leads; Jasmine struggles to stay out of harm's way.
The police manage to get Bugsy Siegel behind bars; mobster Jack Dragna makes a move; Jasmine is threatened at her apartment; Joe gets an unexpected visit from Sid.
Bugsy Siegel's trial approaches; a violent massacre wrecks Captain Parker's plans; Jasmine realizes she has overlooked a detail that could put her in danger.
Joe puts his life in jeopardy to protect Jasmine; Captain Parker is determined to clean up the corruption in the LAPD; Meyer comes to Bugsy with unwelcome news.