Momma Named Me Sheriff
The sheriff of Old Town still lives at home with his mom and his best friend is a doll.
Hats
When Floyd eats Sheriff's hat, Sheriff becomes convinced that nobody will respect his authority without it.
Smelly Glenn
When Sheriff learns he was once a bully to a long-lost schoolmate, he sets out to right his wrong.
When Sheriff and Deputy Goodman get stuck in their cruiser, Sheriff tries to use their time to get to know each other better.
When Goodman's legs get cut off and stolen, his search for the leg thief lands him in the first grade, where he is mistaken for a child.
Sheriff tries to cheer up Carl by finding him a bald cure; Tommy feels responsible for jeopardizing an astronaut's life.
When Goodman buries his family TV, it rises from the grave and demands to be entertained.