Monarch
Reigning King of Country Music Albie Roman, along with his insanely talented -- and tough as nails -- wife, Queen of Country Music Dottie Cantrell Roman, have created a country music dynasty, but even though the Roman name is synonymous with authenticity, the very foundation of their success is a lie.
SERIES PREMIERE - When dangerous truths bubble to the surface threatening the Roman family's reign as country royalty, Nicky Roman, the heir to the crown, will stop at nothing to protect her legacy.
There Can Only Be One Queen
The Romans rally together after tragedy strikes; Nicky and Gigi grow even more competitive when the press dub Gigi "The New Queen;" sparks fly between Nicky and Wade; Kayla discovers some shocking news.
Nicky learns of Clive's affair and is determined to turn the tables on him; Luke is told the devastating truth; Catt celebrates Ana's signing with a party at the Brambles.
Nicky makes a bold decision as she races to find a new song to perform at the Roman Family Rodeo; Albie is signed by a new manager, which angers Luke.
The Romans move forward with their traditional family Christmas special; Clive blackmails Nicky; Nicky's publicist pushes her to go public with her romance with Wade; Ace and Ana go on a date; Albie is stunned to learn what Dottie did.
The Romans await the news of the Country Music Legacy Awards nominations; Nicky and Luke meet with district attorney "Uncle" Tripp DeWitt; Luke looks into Jamie's past; Albie learns of a new family connection.