Monster Loving Maniacs
Delighted by the idea of being monster hunters in training, Edith and Bo decide to stay and fulfill their destiny.
When the monster alarm goes off, Arthur and the kids embark on their first mission together.
A small paranormal disturbance quickly escalates into a full-blown animal exorcism ritual. But how do you drive a demon from a possessed hamster?
In a battle for control of the TV, Arthur and the kids make a bet. The kids have 24 hours to scare Arthur's pants off.