Monster Man
Seeing Double
Director Sean Cunningham challenges Cleve and his team to come up with conjoined twins that break apart for his next feature film; Cleve seeks inspiration in shark-infested waters when he is asked to build a terrifying two-headed shark.
Forbidden Werewolf
A unique werewolf for the creature feature "Hallow Pointe"; makeup effects for director Richard Elfman's sequel to the cult classic "Forbidden Zone."
Creating a biomechanical pest; the team works to deliver devilish ants with some explosive personalities.
Indie director Mike Mendez stops in for his creature feature Mega Spider; Cleve fights to keep his handmade arachnids in the film.