Morgan Spurlock: Inside Man
Guns
Morgan embeds in the world of gun dealers, culminating with a trip to the largest gun show in the US.
The plight of the millions of migrant workers that move from state to state each year in search of work.
An exploration of the complexities of dying in America; our current Medicare debate; rising health care costs and the systemic practice of prolonging life by any means necessary.