Morph: Mini Adventures
Morph is an iconic star of children’s television in Britain. In this new series of mini-adventures, Morph and his side-kick Chas get up to all kids of mischief in their home on an artist’s desk.
Twin Decks
Morph and Chas are messing around with some turntables and discover new DJ skills; putting those skills to use by creating some music.
Portable Hole
When greedy Chas scuffs all the iced buns, Morph decides it's time to teach him a lesson; all he needs is a portable hole.
Morph and Chas go on a fun camping trip, but Chas does not seem to be getting into the spirit of things.