Mosaic
Meet Olivia Lake
Children's author Olivia Lake befriends a would-be artist named Joel, and connects with Eric, a con man.
Moving Forward, Not Back
As his relationship with Olivia heats up, Eric weighs whether to come clean about his original intentions.
Eric's sister Petra queries police about Olivia's case, and heads south to appeal to Joel for help.
Joel weighs his options as evidence against him mounts; Eric is dogged by new allegations.