Mostly 4 Millennials
Derrick Beckles hosts a variety show aimed at the Millennial generation, featuring sketches, pranks, and interviews.
Distractions
Millennial hero Derrick Beckles interviews Millennial celebrity Maggie Lindemann, grants an ill wish, does an undercover millennial report, and takes on the mannequin challenge.
Millennial hero Derrick Beckles interviews millennial reality star Snooki and gets deep with a Conservative Focus group.
Millennial hero Derrick Beckles interviews millennial pundit Ann Coulter; he also unveils a new Kardashian.