MotherFatherSon
US-born Max is at the heart of British politics and power, owner of a media empire that includes newspapers and television stations. His aristocratic ex-wife Kathryn has been frozen out of the family.
With their son Caden fighting for his life in the hospital, we discover the story of Max and Kathryn's relationship and their battles for control over the future of their son.
Caden has been moved into a cutting-edge military rehabilitation facility. Kathryn dedicates herself full time to her son's rehabilitation, making up for the years she missed when Caden was a child.
Having chosen their sides, everyone digs themselves in for the impending war. Caden finds Orla to warn her that she may be caught in the crossfire.