Motorcity
Battle for Motorcity
Kane attacks Motorcity and nearly cripples it, prompting Mike and The Burners to go head-to-head with him in his own territory, Detroit Deluxe. However, when they unexpectedly fall into Kane's trap leaving Motorcity defenseless against his latest technological horror, they must find a way to escape before it's too late.
Texas gains new fans when a group teams up to take Kane down, but in the end everyone gets a hard lesson about trust.