Mr. & Mrs. Murder
Mike Williams vanishes during a duck hunting trip in northern Florida; initially presumed eaten by alligators, suspicions arise when his widow Denise marries his best friend Brian; friend Kathy investigates to uncover what really happened.
Vanished
Kathy's best friend, Mike Williams, goes missing on a duck hunting trip on Lake Seminole.