Mr Loverman
Barry sets out to meet Morris and discuss their future, but his journey is haunted by memories from the past.
Carmel returns to her father in Antigua, where she reflects on her own secrets, regrets and her side of the complicated marriage story.
Barry and Donna's nights mirror each other's in an episode about how secrets and misunderstandings have shaped their world views.
When Barry is tasked with looking after Daniel, the two men of different generations must learn to relate to one another, until a betrayal provokes an unexpected outburst.