Murdaugh: Death in the Family
Maggie and Alex enjoy a lavish life of privilege as members of one of South Carolina's most powerful legal dynasties; but when their son Paul is involved in a deadly boat crash, the family is faced with a test unlike any they've ever encountered.
Family Tradition
Alex discovers his wife Maggie and son Paul are murdered outside their home; flashing back three years earlier, Maggie throws a party while Alex pursues a new business venture; Paul has a wild night.
One Is Missing
Alex attempts to control the narrative of the boat crash; Maggie contends with the severe consequences of Paul's actions; a young reporter takes an interest in the Murdaugh family.
To escape the negative attention brought on by Paul's legal issues, Alex takes the family on a luxury Caribbean vacation where truths are revealed and troubles arise.
As Paul and Maggie struggle with Gloria's absence, Alex continues to deal with the fallout from the boat crash; Mandy uncovers a new case with alleged ties to the Murdaughs.
The Murdaugh family attends Hampton's Annual Watermelon Festival where Alex is confronted by the consequences of his behavior; Mandy publishes an article that implicates one of the Murdaugh boys.
Maggie finds joy in life outside of Hampton; Paul embraces his newfound sense of responsibility; Alex struggles to process the news of his father's deteriorating health.