Mutt & Stuff
Like father, like son! In this half-hour Nick Jr. special, come to Mutt & Stuff and join “The Puppy Whisperer” – Cesar Millan’s son Calvin – for barking bubble baths, fantastic Frisbee tricks, a doggy dance party, and plenty of puppy silliness!
Hip Hop Dogs
Calvin helps one of his canine students cope with missing his owner; when a dog's owner needs back-up dancers for a performance, Calvin helps her out.
A Pawsome Circus Show
The dogs at Mutt & Stuff put on a circus; Calvin saves the day when a dog worries that his trick might not be good enough.
Calvin puts together a surprise birthday party for his best friend, Zippy; Cesar gives Calvin some great advice that helps him find the perfect gift for his friend.
Calvin invites race dog Mario Bonedretti to join the fun on Race Day at Mutt & Stuff; the dogs learn about playing by the rules.
Doggy rock star Lady Woof Woof visits; Stuff does his best to be a helpful pup for his new friends, but he keeps messing up.