My Beautiful Man
With no friends, poor grades, and a stutter, Hira Kazunari (Riku Hagiwara) isn’t exactly enjoying his life as a high school student. With no dreams, and little ambition, Hira’s only hobby is to take photographs of his everyday life. With a new semester now starting, Hira doesn’t really expect things to change but when they take a turn for the worst, he’s caught completely off-guard. Rescued from a horribly uncomfortable situation by none other than the class’s “King”, Kiyoi Sou (Yusei Yagi), Hira can’t help the feelings of admiration that threaten to overwhelm him. Despite his best efforts to resist, Hira soon finds himself madly in love with the exceedingly handsome Kiyoi, but with such polar positions in the class, his chances of winning Kiyoi’s heart are slim. Or so it would seem. Uncovering Kiyoi’s secret dream, quite by accident, Hira soon realizes he and his crush now have something important connecting them. Sharing such an important secret, will Hira and Kiyoi find themselves slowly coming together, or will it eventually become the wedge that drives them apart? Adapted from the novel, “He, Who is Beautiful” by Nagira Yuu, “My Beautiful Man” is a 2021 romantic high school drama directed by Mai Sakai.