My Big Big Friend
Yuri is hesitant to learn French, but decides to give it a chance after a fantastical game of hide-and-seek in a place where you can only speak Glerm; nervous that a barber won't be able to cut his hair the way he likes it, Matt and Bongo decide to never get their hair cut again and instead become hairy cave men.