My Fab 40th
When it comes to over-the-top birthday parties, forty is the new sweet sixteen! From lavish venues to priceless gowns and custom cakes, these 39-year-olds are kicking off the next chapter of their life with a bang.
The Fast and the 40th
A single mother and racecar enthusiast wants a wild party at the Fontana Speedway, along with a proposal from her longtime boyfriend.
Hollywood publicist Ryan Fisher throws a star-studded party during which he plans to end his marriage in a so-called "conscious uncoupling."
Entrepreneur Notoya Green throws a lavish party at New York's Broad Street Ballroom, where she and her husband will renew their wedding vows at a ceremony officiated by Rev. Al Sharpton.